Dag 7: Akihabara

Vandaag was de grote dag aangebroken. Vandaag was het de beurt aan Akihabara, dit was 1 een woord fantastisch! Het was alles wat ik er van verwachtte en meer.

Zoveel verschillende merchandise shops en ze hebben ook een Kotobukiya store (HYPE).
Maar eerst zijn we naar Kanda Shrine gegaan, deze is vooral bekend omdat hij voorkomt in de anime & game genaamd Love Live!. Hier hebben wij ook onze tweede tempel/shrine seal stamp gehaald.

Op de terugweg naar Akihabara zijn we naar @Home maidcafe gegaan. Dit was een unieke ervaring en kan ik iedereen aanbevelen. We zijn nu Bronze Tier 1 master & princess xD.

De rest van de dag hebben we doorgebracht ik Akihabara zelf. Mijn loot van vandaag: 1 figure van Tony Taka (Tanaka Takayuki), 1 T-Shirt van Aoki Hagane no Arpeggio & 2 Macross Delta straps.

Wij gaan deze vakantie zoiezo nog een keer terug, dan wil ik nog meer merchandise kopen!
Kortom een aanrader voor iedereen, ook al weet je niets van de anime/otaku cultuur.

Leave a Reply

